SCHOKKEND: Hij was een enorme sushi-liefhebber, totdat hij eindige met wormen in zijn lijf!

Sushi is nog steeds populair. Wij op de redactie kunnen ook zo enorm uitkijken naar een handroll met zalm een of een stukje tonijn sashimi. Helaas werd deze lekkernij voor een man in China bij zijn dood. Nadat hij heerlijk een paar plakjes sashimi had gegeten, begonnen er lintwormen de binnenkant van zijn lichaam op te vreten.

sushi-wormen

Het begon nog redelijk onschuldig met maagkrampen en een jeukerige huid, maar toen hij naar de dokter ging, waren ze erg verbaasd over wat ze vonden. Het hele lichaam van deze man was namelijk aangetast met lintwormen doordat hij teveel rauwe vis had gegeten. De ongekookte sushi was waarschijnlijk besmet!

Natuurlijk weten we dat het eten van rauw voedsel kan leiden tot infecties, maar toch zijn we ons er niet vaak bewust van. Gelukkig is er in Nederland zelden sprake hiervan, maar in andere landen letten ze helaas minder op de hygiƫne.

Benieuwd naar het filmpje? Bekijk hem hieronder!

Ken jij een echte sushi-lover? Vergeet diegene dan niet te taggen en te waarschuwen. Onze tip: Blijf van sushi genieten, maar let altijd op als je iets niet helemaal vertrouwt.

Reacties