Deze vrouw verliest maar liefst 63(!!) kilo in 18 maanden. Hoe? Deze 6 regels.

Dit is de 25-Jarige Cassidy Linde. Deze vrouw beviel van een dochtertje en woog na haar zwangerschap 117 kilo. Ze besloot het roer totaal om te gooien omdat ze een goed voorbeeld wilde zijn voor haar kleine. In 2015 begon haar transformatie en 18 maanden later halveerde ze haar gewicht door maar liefst 63 kilo af te vallen. Ze vertelt aan de media dat ze dit deed omdat ze erg onzeker was geworden.

“It got to the point that whenever I would look in the mirror, I wasn’t able to find anything beautiful about myself,” vertelde ze.
“I have an 18-month-old daughter, and I would feel terrible if she ever felt this way about herself. I wanted her to look up to me and admire me, so I changed myself.” En dat is haar vast en zeker gelukt. Door zichzelf aan de onderstaande zes stappen te houden transformeerde ze haar hele lichaam én zelfbeeld.

Screen-Shot-2017-04-12-at-11.08.58

Hoe ze dit deed? Door 6 regels toe te passen en daarmee haar hele leven om te gooien.

1. 3,5 liter water drinken per dag
Ze besloot zichzelf streng toe te spreken en het drinken van heel veel water elke dag vol te houden. “I started drinking a gallon of water a day,” vertelde ze. Dit is ongeveer 3,5 liter water wat ze verdeelde over 16 glazen gedurende de dag. Bottoms up, het is tijd om ons flesje weer even bij te vullen.
2. Het dieet zo simpel mogelijk houden
Ze at vooral simpele ingrediënten zoals kip, tonijn, kalkoen, fruit, groentes en granen. Het was ook niet erg om dit af en toe over te slaan en een cheat meal te eten

3. Nooit, maar dan ook nóóit, calorieën tellen
Ze at überhaupt al gezonder, en daarnaast wist ze precies hoeveel ze nodig had om vol te zitten. Hierdoor at ze genoeg porties zonder te stressen over hoeveel calorieën ze at.
4. Elke week maaltijden voorbereiden
‘Meal-prepping’. Het is een methode die we mooi, maar ook heel lastig vinden. Hoe bereid je al je maaltijden voor een hele week voor zonder verveeld te raken? Linde zelf vertelde dat ze vooral eet om aan te sterken in plaats van voor genot, waardoor ze het niet erg vond dat het een beetje saai werd. Zondagavond ging ze aan de slag met al haar maaltijden, die vooral bestonden uit kip, rijst en groente.

5. Een schema goed blijven volgen
Ook als ze geen zin had om naar de sportschool te gaan, sleepte ze zich er alsnog naartoe. Zo vertelde ze op Instagram dat het zien van resultaten haar heel erg motiveren. “(..) once you start seeing results, it becomes an addiction. Some days you won’t want to go, GO ANYWAY. The days you overcome are the days that count the most!”.
6. Continu je vooruitgang blijven bijhouden
Ze raakte heel erg gemotiveerd om het nóg beter te doen door haar resultaten publiekelijk bij te houden op Instagram. Ze heeft inmiddels ook al meer dan 12.000 volgers die ze stuk voor stuk ook probeert te motiveren om hetzelfde te doen. “Putting yourself out there and letting yourself be vulnerable to thousands of people really makes you want to give it your all and do your best.”

Wil jij meer foto’s van haar transformatie zien? Bekijk @dilla7 op Instagram!

Reacties