Moeder krijgt mysterieuze uitslag, sterft 3 weken later: nu waarschuwt haar dochter anderen wegens foute diagnose van de arts

Als je nog nooit van het Bourbon-virus hebt gehoord, is dit misschien iets wat je moet lezen.

Het Bourbon-virus is pas in 2014 ontdekt en is zeer gevaarlijk. De eerste man die eraan stierf was afkomstig uit Bourbon County, Verenigde Staten, vandaar de naam.

Helaas heeft het virus sinds zijn ontdekking veel levens ontnomen en is hij aangetroffen in verschillende delen van de VS.

Het was de laatste maandag van mei, Memorial Day 2017 in de Verenigde Staten, toen Tamela Wilson (58) twee teken op haar lichaam vond.

Ze verwijderde de twee parasieten en dacht er niet verder over na. Na een tijdje begon ze zich raar te voelen.

Tamela bezocht artsen en kreeg te horen dat ze een urineweginfectie had. Ze kreeg antibiotica en werd naar huis gestuurd.

De antibiotica hielpen echter niet en de conditie van Tamela verslechterde elke dag.

“Ze kon haar telefoon letterlijk niet vastpakken. Ze had geen kracht, “vertelde Wilson’s dochter Amie May aan CBS News. ‘Mijn zus had haar gebeld en kon haar niet bereiken. Mijn moeder zei dat de telefoon daar stond te rinkelen, maar ze kon het niet oppakken om het te beantwoorden. ‘

Wat de artsen betreft, ze waren stomverbaasd. Ze legden Tamela’s familieleden uit dat haar toestand een medisch mysterie was.

Ze probeerden te helpen, voerden tal van controles uit en deden alles wat ze konden om Tamela’s achteruitgang te vertragen – niets werkte. Haar huid werd droog en gescheurd, Tamela werd elke dag zwakker en zwakker.

Uiteindelijk zou de ziekte haar leven kosten. Ze stierf op 23 juni.

Lees hoe het zo ver heeft kunnen komen op de volgende pagina..

Reacties