Slaap je slecht? probeer dan eens deze voedingsmiddelen te eten!

Heb je de laatste tijd vaak moeite om in slaap te vallen? Je zult er vast niet bij stil staan, maar eten kan van grote invloed zijn op je slaapritme. ViralFood heeft een lijst voor je opgesteld met voedingsmiddelen die helpen bij een goede nachtrust. Slaap lekker alvast!
slaap

Amandelen
Amandelen bevatten magnesium, waardoor je makkelijker in een diepe slaap komt. Ook bevatten amandelen veel eiwitten en die zorgen ervoor dat je tijdens het slapen een stabiele bloedsuikerspiegel behoudt. Eet voordat je gaat slapen een handje met amandelen.
amandelen

Kersensap
In zure kersen zitten van nature veel melatonine., dit stofje werkt tegen slapeloosheid. Het fijne is natuurlijk ook dat kersensap gewoon hartstikke lekker is.
kersensap

Banaan
Deze fruitsoort bevat kalium en dat is onder andere goed om die vervelende nachtelijke krampen in je benen te voorkomen. Ook bevatten bananen magnesium en dit helpt weer om je spieren en zenuwen te ontspannen.

Wallpaper of Bananas. Take pleasure with these professionally retouched high quality image. Thank you for checking it out!
Wallpaper of Bananas. Take pleasure with these professionally retouched high quality image. Thank you for checking it out!

Heb jij nog meer goede tips? Laat het ViralFood weten!

Reacties